konfettikrig

Highway man.

Kategori: Allmänt


Har man inget att göra och inget att ta på sig får man ta till saxen. Efter en lite för vild, men stillasittande, kväll/natt på bob blir jag nu smsbombad av en kille jag döpt till "Okänd bob". Namnet säger ju allt. Killen har nog redan gjort alla fel man kan göra.
1. Dragit en USEL (och inte så usel så den blir bra utan bara usel) raggningsreplik.
2. Varit alldeles för ivrig med smsandet. Jag menar, svarar inte jag på dina fem första svarar jag inte på de fem kommande heller.
3. Fyllen sina sms med :p och frågetecken. Det senaste: "??? :p" Och vad i helvete vill du att jag ska svara på det?
4. Kallar mig alkis. Charmör där. Vet verkligen hur man drar till sig en tjej.

Nej grabben. Ta ditt otroligt fula och sönderplattade/-blonderade hår och terrorisera någon annan.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: