konfettikrig

Det var då själva fan!

Kategori: Allmänt

Tyckte intervjun gick åt helvete. Eller kanske inte hela vägen men hälsade på självaste djävulen gjorde den nog ändå. Ja, jag kanske ljög i ansökan. Jag kanske inte kan så mycket om datorer, telefoner, kameror, tv-apparater och absolut ingenting om vitvaror. Men va fan. Va ska det vara så viktigt för? Jag spenderar en del tid vid datorn, ringer lite ibland, äger en kamera och ser på tv. Det tyckte jag räckte. Tydligen han också. Något måste ha gått vägen för det fina i kråksången är att jag ska dit imorgon igen. Det fulaste i kråksången är att jag måste hitta hela kläder ännu en gång. I brist på hela strumpbyxor var jag så illa tvungen att ta på mig jeans. I brist på ork dränkte jag mig i alldeles för svart kaffe. Pigg som fan.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: