konfettikrig

Arm on fire!

Kategori: Allmänt

Sa har vi tagit oss vidare till Koh Samui. Tror jag gillar on men har inte riktigt fatt en klar uppfattning an. Kanske mest for att kvallen/natten/morgonen igar blev sa suddig som den blev. Stolt oven att jag hittade hem i alla fall. Eller hittade och hittade. Stolt over att jag stannade och fragade at vilket hall jag bodde nar jag hade gatt alldeles for langt at fel hall.l Trodde mitt likalsinne va pa topp. Men tydligen inte efter lite for harda och langa natter. Jag fick satta min slitna kropp och dunkande huvud i en taxi istallet. Det vankas mat. Jag spyr av hunger.

Peace.

ps. Glomde ju beratta vad jag skulle beratta fran borjan. Mi arm brann igar. Eller brann och brann. Den brandes i ett eldklot. Ett eldklot som JAG snurrade! For att vara exakt var det TVA eldklot jag snurrade. Det andra brande mitt ben och sotet vagrar forsvinna. Jag har gatt och blivit svart helt enkelt. Nej. Mat var det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: