konfettikrig

Ge mig mina pengar!

Kategori: Allmänt

Skummade igenom fb pch insåg att ofantligt många fått sina skattepengar. I hopp om att jag också skulle få jubla skyndade jag mig att logga in. Kanske jag till och med har sån tur att någon vänlig själ satt in dem! Tydligen ej. Istället möttes jag av dagens shopping. -583 papp kastade sig rätt i ansiktet på mig som en bläckfisk. Det enda jag inte kan komma ihåg vad det står för är -55. Men 55 spänn har väl aldrig avgjort skillnaden mellan liv och död. I väntan på skattepengarna tänkta jag nu försöka göra lite plats på kontot.

Peace.

Kommentarer

  • bella säger:

    gjorde de samma men inte fan hade man fått ett öre

    2010-06-08 | 23:24:26
  • Anonym säger:

    lämna ni in deklarationen i tid tjejor? på internet? med kontonr? annars får ni snällt vänta till jul hehe.

    2010-06-09 | 11:08:14
  • evelina säger:

    Jag har fan ingen aning längre. I tid i alla fall. Tror dock att jag kommer få ett brev och får hämta ut dom som man gjorde på den gamla goda tiden.

    2010-06-10 | 19:18:16

Kommentera inlägget här: