konfettikrig

Lite nu eller aldrig. Kan vi säga så länge.

Kategori: Allmänt

Väskan (läs: väskorna) är packad och jag är redo för en helg i guleböj och rumpevasklandet. Det värsta med att packa är att man redan innan VET att väl där kommer man sakna hälften av garderoben och veta exakt vad man skulle ha packat istället. Därför försökte jag trycka ner hela garderoben. Det misslyckades men med två väskor för en helg borde ju även jag klara mig. Gryta måste för övrigt vara helveter på jorde. I alla fall när det handlar om att hitta dit och därifrån. Tog mig en evighet och åkte vilse som vanligt. Lite utav en tradition varje gång jag vistas på Gryta, vilket som tur är inte är så ofta. Det vankas vin på djäkne så man kanske skulle ta och lägga i en hägre växel. Oj. Skulle åka för 9 minuter sen.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: