konfettikrig

Från fredag till lördag.

Kategori: Allmänt

Jag är något utav paniken personifierad. På väg hem från nattens bestyr trodde jag att det var en lövhög jag vinglade förbi. ICKE! Det var en sjukt stor igelkott som hoppar till och tar några otroligt snabba steg emot mig. Jag kväver ett gallskrik och hoppar åt sidan. Ger han sig? Nej, han fortsätter med sin attack tills jag efter några indianhopp skakar av mig honom. Resterande gångväg undvek jag allt som skulle kunna vara hans kumpaner. Panik 2 utspelade sig när jag vaknade torrare än en öken i munnen och var tvärsäker på att vattnet fortfarande var av och att jag nyss tappade ut den sista colan på golvet. Det visade sig att det jag slängde på golvet bara var min telefon som låg och lät och att vattnet rann på som aldrig förr. Dock lite mysko färg men vem fan bryr sig.
För att orka även denna varma och alkoholhaltiga dag tänkte jag nu stoppa i mig en braklunch. Vad den kommer bestå av är fortfarande oklart.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: