konfettikrig

And I'm off to rehab.

Kategori: Allmänt

Efter en sjuk onsdag innehållande vin, en same (Eller heter det sam?), evighetslång promenad ner på stan, tre syltburkar (Varav två i glas, men jag LOVAR att spritmängden är densamma tjejer!), en fjärde snodd syltburk, dop av syltburken Fange i regnet, snabbesök på Pitchers där säljandet av mig till högstbjudande började, letande efter öppet fyllekäkställe i en evighet, en timmes köande för en jävla mellanpommes, fortsatt säljande av mig till högstbjudande av min ömma broder, giftemål med min nya man Bengt (30+ helkroppstatuerad bandidossnubbe vars enda raggningsreplik var "Du har snygg röv". Tack Bengt!), dansande utanför donken för att impa på fyllegubben på parkbänken och till slut taxi med Mr. Partytaxi som vet vad svenska tjejer vill ha till Josefins lägenhet, som vi kvällen till ära hade tvingat därifrån (observera att detta var EN enda lång mening) vaknade jag av ett samtal från jobbet efter tre timmars sömn. Tydligen stängde jag av ljudet och placerade telefonen under kudden där den låg och vibrerade som en tok i tre timmar. Efter minst tjugo obesvarade samtal gav han tydligen upp. Synd. Fortsatte torsdagen med att plantera låtsasgräs på Josefins balkong för att sedan återvända hem till min trygga soffa där det sovs, sovs och åter sovs. Pigg som fan väntar jag nu på att bilen ska börja rulla mot Grisslehamn där den årliga minisemestern ska äga rum. Innehåller samma sak varje år. Kräftor, samma stuga, den med egen gräsmatta om cirkus 6 kvadratmeter (eftersom vi bokar typ ett år i förväg), kortspel, grillat, misslyckat försök till fiske, marknad, önskemål om bra väder, besök i Norrtälje på grund av uteblivande av bra väder och lite annat smått och gott. Traditioner är familjen Olssons grej så att säga. Måste packa, drar om tio tydligen!

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: