konfettikrig

No letting go.

Kategori: Allmänt

Nyss hemkommen från en lite längre än väntat men otroligt mysig avskedsfika som mynnade ut i en avskedsmiddag med Linnéa och Hannah. På torsdag flyr hon och jag funderar på hur jag ska överleva. Jag och Linnéa har i stort sett suttit ihop sedan Göteborgsresan i början av sommaren. Att jobba heltid tillsammans sätter sina spår. Dessutom har Linnéas lägenhet varit mitt andra hem på fredagar. Var i helvete ska jag nu byta kläder efter jobbet? Framför vilken spegel ska jag bättra på sminket? Var och med vem ska jag öppna vinet lite för tidigt, men det gör inget för det är ju fredag? Hon fick lite nödproviant i form av en klubba med texten EN LITEN GODING plus ett fint kort med oss som gamla i varsinn gummiring på att ta med på färden. HAVE FUN GODING! Vi ses i solen som man brukar säga.

Peace.

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Blää nu blev jag lite ledsen igen!Will miss you!<3<3<3

    2010-01-20 | 15:04:55

Kommentera inlägget här: