konfettikrig

VARFÖR HAR JAG INTE GJORT EN LISTA!?

Kategori: Allmänt

Ännu en gång sitter jag här och plågar mitt magsår/magkatarr med kaffe. Dåligt val! Jag har kommit på vad som skulle kunna vara orsaken. Jag har inte skrivit någon lista! Jag skriver ju alltid listor! Var är listan på allt som ska göras!? Jag måste ha det uppradat och kunna stryka vart eftersom saker och ting blir gjorda. Jag måste få känna befrielsen när man ser att rad efter rad blir överstruken. Måste göra en lista!

  • Boende natt 1 och 2
  • Flyg Malaysia - Thailand
  • Växla pengar
  • Packa
  • Ladda mp3n med musik
  • Fixa väskan så den sitter rätt
  • Städa rummet
Ja det var nog det jag kom på just nu. Var ju inte så mycket trots allt. Varför detta ihärdiga magsår då? Just det. Jag är ju paranoid och spenderar hela mitt liv åt att överanalysera.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: