konfettikrig

Plan för arbetslösheten #2

Kategori: Allmänt

Skratta åt bloggar! Nu när jag faktiskt har tid och orkar tänkte jag att jag skulle se till att läsa lite bloggar. När jag tittat runt lite kan jag inte låta bli att vika mig av garv. Det är bara så skrattretan att så fort en känd person går och dör, då var den allas favorit. Helt plötsligt var Alexander McQueen allas favortidesigner. Hur kom det sig? Sedan när har ALLA fjortonåriga tjejer som "modebloggar" stenkoll på designers? Det roligaste är att man ser mönstret i allas sörjande inlägg. Man ser vilka som har tagit all info från löpet. Vilka som tog det från någon större blogg. Man ser var de har kopierat bilderna på "favoritplaggen" ifrån och vems favoritplagg det är egentligen. Dags att fortsätta skratta. Krampen i magen börjar lägga sig.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: