konfettikrig

JAG LEVER!

Kategori: Allmänt

Och mår förvånandsvärt bra. Knappt sugen på mina bakiscravings ens. Måste ha varit tack vare mitt lilla kvällsmål. Kommer hem. Märker att det ligger någon i min säng. Går till nästa säng. Bunkrar upp med läsk, chips, ostbågar och godis. Sen blev det OS-invigning för hela slanten. Även om jag inte vaknade i min egen säng blev jag glad över att det var i mitt hus och inte i Munktorp. Te, en dubbelsäng och en skön man höll verkligen på att lura med mig. Ibland blir jag lite rädd för mig själv.

Peace.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    "Munktorp är en tätort i Köpings kommun i Västmanland (Västmanlands län), Snevringe härad. Tätorten ligger 10 kilometer nordöst om Köping och hade år 2002 en befolkning på 500 invånare. Större arbetsgivare på orten är Ljungträ och kommunens kyrkskola samt Munktorps träförädling."



    Källa: wikipedia ofc.

    2010-02-13 | 12:11:19
  • amanda säger:

    den där kommentaren var ju då från mig.

    2010-02-13 | 12:11:55
  • evelina säger:

    Jag jag blev också tvungen att wikipedia lite och kom på varför jag känner igen det så mycket. GAMMAL jobbarkompis som bor där ju! Tur som attan att man inte hamnade där ute.

    2010-02-13 | 12:28:09
  • ida säger:

    jag läste te pch tänkt direkt å-magnus

    2010-02-13 | 21:02:27
  • jossaw säger:

    som vanligt så förstog jag inget utav det du skrev:)

    2010-02-14 | 18:03:24
  • evelina säger:

    Haha nej det var absolut inte å-magnus. Honom håller jag på långt avstånd.



    Det finns inte så mycket att förstå Josefine haha.

    2010-02-15 | 10:39:51

Kommentera inlägget här: