konfettikrig

En vecka senare.

Kategori: Allmänt

Jahapp. Då har man testa på arbetslösheten i en vecka då. Det firade jag med den värsta natten på evigheter. Somnade runt två någonstans när de bytte från curlingen till hockey. Vaknade cirkus två timmar senare och såg slutet av matchen/eftersnacket. Kallsvettningar blandat med frossa toppat med en förfärlig huvudvärk gjorde det omöjligt att somna om. Inte för att det gjorde mig så mycket. Damernas curling började ju och det var en spännande match må jag säga. Runt sjusnåret när mamma och pappa hade kilat till jobbet förflyttade jag mig in till deras säng i hopp om att lyckas somna. Misslyckades. Förmiddagen har jag alltså spenderat åt att försöka sova utan vidare resultat. Därav är det alltså ett lik som nu väntar på att Hannah ska anlända och ta mig till solariet. Det går inte att leva såhär.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: