konfettikrig

Du har förstört mitt liv.

Kategori: Allmänt

På lunchen fick jag smaka någon typ av creme fraiche med smak av getost, honung och någon annan ost. DET VAR DET ÄCKLIGASTE JAG ÄTIT. Den lade sig som ett lager mjöl på tungan och smakade bara så försärligt äckligt. Resten av dagen spenderade jag med dödsångest och gjorde OTALIGA försök att få bort den gräsliga smaken. Ett tag hade jag tydligen lyckats men nu JÄVLAR kom den tillbaka! Den otroligt äckliga smaken som vägrar försvinna ur mitt liv. JÄVLA OST!

Peace.

Kommentarer

  • THILDA säger:

    EVELINA!!!! Hur är allt! det var evigheter sen vi sågs! hörde att du skulle ut och resa, låter sjukt kul!! vill verkligen träffa dig snart! Vad sägs om att ses? massa kramar

    2010-02-10 | 21:10:06
    Bloggadress: http://tildalandehag.blogg.se/

Kommentera inlägget här: