konfettikrig

Curling GO!

Kategori: Allmänt

Kunde det ha varit mer spännande? NEJ! Jag låg och höll på och dö med mig själv. Jag är kär i hela jävla curlinglaget! Och i Sebastian i herrlaget. Herregud! Hela mitt liv handlar verkligen om OS. Men fan vilken skön seger det var! Ja, jag räknar mig själv till laget eftersom jag måste vara deras största fan. Längtar till och med till eftersändningen så jag kan se matchen igen. Ett gott skratt fick man ju också. Hur i helvete är Canadas tvåa skapt egentligen? Inte som en normal människa i alla fall. Jag tycker synd om hennes vänsterknä. Men inte just nu. Nu njuter jag av morgonkaffe i min ensamhet och funderar över vad som är så jävla viktigt att Josefin måste väcka mig med två sms och till sist ett samtal. Vafan! Lite respekt åt en curlingfantast tack!

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: