konfettikrig

Tillåt mig ett hånskratt.

Kategori: Allmänt

Då jag tydligen inte dog igår trots alldeles för många minusgrader i kombination med mopedkörning, vilket resulterade i totalt bortdomnade fötter, kinder förvandlade till is och noll rörlighet i händerna, vilket i sin tur gjorde det jävligt svårt, snudd på omöjligt, att bromsa, så dog jag fan idag. Dock inte av kyla utan av ett gammalt hederligt skrattanfall. Mitt i nyheterna viker jag mig tredubbelt. Varför? Jo, det ska jag tala om. Jag säger bara Jesper Langballe. Jesper LANGBALLE! Jag kanske var trött. Jag kanske har dålig humor men vem fan heter Langballe? Jo, en dansk idiot gör det. Denna danska idiot är till råga på allt politiker som har en förmåga att skriva lite olämpliga saker. Som svar på Lars Hedegaards påstående om att ”muslimer våldtar sina döttrar” skrev LANGBALLE att så skulle han ju inte ha sagt ”när sanningen i stället tycks vara att de nöjer sig med att slå ihjäl döttrarna”. Stackars sate. Det roligaste efternamnet ever och dum i huvudet.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: