konfettikrig

Kalla det vad du vill, jag är på.

Kategori: Allmänt

Efter att ha våldgästat farmor och farfar för att lugna ner fb-nerven måste jag ändå säga att jag ångrade mig så fort jag tryckte på logga in. Har man inget internet missar man inget. Får man tillbaka det har man missat allt. Mitt nya favoritintresse är att sitta på en parkbänk och läsa min andra underbara bok. Dock fick jag så grov ångest idag när jag insåg att det stod 200 längst ner på sidan och jag snart nått hälften. Varför har ingen skrivit en evighetsbok? Typ Puppy. Eller Doggy. Kalla det vad du vill. Efter att för tre, eller är det fyra, somrar sedan ägnat varje arbetsdag åt det spelet är jag tvärsäker på att det inte finns något slut. En likadan bok vill jag ha. En man bara måste läsa hela tiden, och kan läsa hela tiden utan att den tar slut. Tror jag lider av extrem separationsångest.
I örvigt håller min hals fortfarande på att dö efter helgens festivalande. Tror jag har svalt sandpapper eller liknande. På tal om sandpapper, måste hem och lacka taket. HA! Skönt att slippa internet igen några dagar.
Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: