konfettikrig

Operation döda höger öra påbörjad.

Kategori: Allmänt

Aj. Funderar på om jag går för fort fram. Mitt öra har nog hamnat i chocktillstånd. Lika bra att få det gjort. Rastlösheten dödar mig. Imorgon tänkte jag invardera staden och göra slut på resterande sparpengar. Inser att jag har tillräckligt för att fly landet utan att ens behöva jobba först. Dock är väl det inte det smartaste i arbetslöshetens tid. Ändå kan jag inte hindra mig själv från att leta resor. Ett snöfall mitt i vårsolen hindrade mina tankar på vindrickande på en picknickfilt. Nästa vecka kanske. Jag tror jag har utvecklat personlighetsfobi. Spännande.

Peace.

Kommentarer

  • bella säger:

    kom hit!!!! hahha

    2010-04-06 | 01:42:45
  • evelina säger:

    Haha tanken har faktiskt slagit mig!

    2010-04-06 | 21:38:26

Kommentera inlägget här: