konfettikrig

I and I don't like it how she makes you laugh so much.

Kategori: Allmänt

Äntligen har mamma lämnat huset och jag kan återgå till mina dagliga arbetslöshetssysslor. Ingenting. Jag har insett att jag blir handlingsförlamad när någon annan vistas i huset. Dagen till ära blev jag hög och övermodig av lite (mycket) för starkt kaffe och tänkte ge mig på att laga symaskinen som jag funderat på i evigheter. Tre stycken att välja mellan så jag tog den nyaste. Koppla in, trä och fiska men DÄR tog det stop. Hungrig och ilsken daskar jag till symaskinen med högerhanden. Skulle jag inte ha gjort. Höger knytnäve är numera ett minne blått och jag kan bara hoppas på att få tillbaka rörligheten. För att lindra raseriutbrottet trycken jag i mig en banan. Ännu en gång, skulle jag INTE ha gjort. Pollen + katt + förkylning + BANAN = allergichock. Åh vad jag älskar att vara en allergisk människa. Efter att ha proppat magen full av tabletter tänkte jag nu ge mig på symaskin två. Önska mig lycka till.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: