konfettikrig

And after all, you're my wonderwall. Eller?

Kategori: Allmänt

Jag dricker kaffe i brist på vin och är bara på alldeles för dåligt humör för mitt eget bästa. För någons bästa. Funderar på att explodera. Det skulle sympolisera mig väldigt bra just nu. Överkänslig och fundersam. För att lindra (eller kanske snarare spä på) mitt dåliga humör dränker jag mig själv i Ulf Lundell. Underbart. Till råga på allt har jag idag insett att mitt liv är en lögn. Här har jag gått runt och varit totalt oförstående till denna Joel Kinnaman-hype när han i själva verker är min reservdrömman (om inte Tommy vill ha mig)! Eller inte han såklart, själva honom har jag inte mycket till övers för, men han som Dickan i Tjenare Kungen. Nej. Tror jag måste fundera över hela min existens över ännu en kopp kaffe och ännu mer Lundell. På vinyl för bästa resultat.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: