konfettikrig

I'm on fire.

Kategori: Allmänt

Dagen började ungefär så dåligt en dag kan börja. Jag försov mig och fick stessa in i duschen. Hade det stannat där skulle man ju ändå kunna komma över det, men icke. När jag står och fönar håret stängs plötsligt hårfönen av. Konstigt. En millisekund senare sprider sig en förfärlig stank i mitt rum. Det luktar bränt. En snabb titt på hårfönen och jag konstaterar att den brinner. Spännande. Ut öppningen sprider sig rök och tittar man förbi röken ser man en brand där inne. I panik slänger jag ner den på golvet och ropar på mamma. Hon har ju trots allt elekrtikerblod i sig. Hon springer i i rummet, tar med sig hårfönen och springer ut. Sen vet jag inte riktigt vad som hände. Jag var tvungen att åka till bussen.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: