konfettikrig

Hurt.

Kategori: Allmänt

Jag vet inte vad det är med mig och jag blir galen på det. Min hjärna är alldeles för aktiv och analytisk. Jag lyssnar på Hurt om och om igen. Johnny Cash har gjort det förut och han gör det ännu en gång. Låten får mig spyfärdigt nostalgisk och jag förstår inte varför jag låter den upprepas i högtalarna. Kanske för att bearbeta en gång för alla. Jag vill glömma. Inte bearbeta. Mitt huvud vill nog bli av med mig en gång för alla. Jag skulle göra vad som helst för att byta med vem som helst. Det gör ont och vägrar sluta. Jag har gett upp hoppet om alvedon. Mamma har gett flera alternativ till orsaker. Det är allt från spänningshuvudvärk till alkoholism. Själv skiter jag i orsaken bara det slutar snart. Jag orkar inte och vill bara gråta.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: