konfettikrig

Home sweet home.

Kategori: Allmänt

Efter en avgiftningshelg i Bellas stuga är jag nu helt slut. Att äta mat, kolla på stjärnorna, gör ingenting, kolla på film, spela spel, basta, äta godis, baka äppelpaj, gå kvällspromenad, laga mat, kolla på tv, planera framtiden, äta glass, kolla mer film och sova är mer ansträngande än man kan tro. Största kraftansträngningen var nog ändå då vi skulle ro ut i båten och fiska. Problem ett. Vi hade inget fiskespö att ta. Problem två. Det blåser alldeles för mycket för att ro. Men att ligga på en brygga och bli sjösjuk är ju nästan samma sak. Nästa resa till Bondeka är planerad in i minsat detalj. Då är vi åtta stycken och vet redan var alla ska sova. Stora sängen är min.
Det kryper i hela min kropp. Det är något jag vill. Frågan är bara vad. Jag måste träffa Ida snart tror jag. Då brukar saker och ting ha en förmåga att se så självklara ut.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: