konfettikrig

Fucking jävla b-kändisdjungeln.

Kategori: Allmänt

Är det något jag hatar (förutom en viss person) så är det kändisdjungeln. AH! Jag blir galen på detta program. Så galen att jag inte ens kan titta på det. På riktigt. Jag får panik och börjar skrika. På fullaste allvar. För det första. Är de i en djungel eller studio? Jag kan verkligen inte avgöra. De utger sig för att befinna sig i en djungel, men kan det verkligen stämma? Varför lägga x antal tusenlappar på att flyga ner kändisar till en djungel när de lika gärna kunde ha befunnit sig i en studio i Sverige? DET SKULLE SETT LIKADANT UT FÖR I HELVETE! För det andra hatar jag dessa program på grund av dess kändishysteri. ÅH! Jag förstår inte. De har samlat ett gäng b-kändisar som ska utföra lite uppdrag och det ska tydligen vara kul att titta på............... Okej. Den punkten lämnar jag för annars tar den aldrig slut. För det tredje (och kanske mest irriterande), varför utsätta alla dessa djur för detta lidande? På riktigt. Hur onödigt är det inte? Eftersom jag bara sett småsmå snuttar har jag inte överdrivet med exempel men jag förmodar att resten av programtiden fortskrider i samma anda. JA! Vi fyller en skål innehållandes en b-kändis huvud med smådjud och låter dem trängas där. JA! Vi steker massa djur och låter b-kändisarna äta dem! Bara för skojs skull liksom. Åh! Jag blir så irriterad på detta. Visst. Det är en droppe i havet. En råtta hit eller det. Men det är själva grejen. Varför? Det är bara så onödigt. Vi vill ha ett underhållande program så vi dödar några djur. Vi är ju människor så det är bara att ta för sig. Jag blir galen. Jobbet kallar.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: