konfettikrig

511 mot Hallstahammar.

Kategori: Allmänt

I förrgår drabbades jag av ren och total panik. Jag var så otroligt fucking trött när jag väntade på bussen hem. En hop med bussar kommer. Jag hoppar på en av dem. När jag sitter på den märker jag att det står 511 Hallstahammar på den avlånga skylten i taket. Ojdå tänker jag. Jag drabbas en aning panik. Dock gör jag inget åt det. Istället sitter jag där och tänker att oj vad konstigt, Hallsta ligger väl åt andra hållet? Vid Hälla får jag för mig att den kanske svänger av på motorvägen och vips så är jag i Hallsta. Trött som bara den sitter jag konstigt nog kvar på min plats och orkar inte göra något åt saken.
Jag hamnade inte i Hallsta. Det stod fel. Jag kom hem välbehållen. Idag mörkte jag att 511:an åker genom Vallby och inte genom Irsta. Jobb.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: