konfettikrig

Vänta jag ska bara hämta posten.

Kategori: Allmänt

Ja det blev kalas i förrgår. Därav har jag idag ont i hela kroppen. Verkligen ont. I halsen också. Antingen har jag blivit sjuk eller så har jag kliat sönder den i sömnen. Ont gör det i alla fall. Lördagen behöver inte detaljbeskrivas förutom en viss liten händelse som inträffade i sista sekund. Elli var snäll och mötte mig med cyklenl när jag kom vinglande från bussen. Eftersom jag på mig hade världens tightaste klänning (det kan nog de flesta som jag fick byta kläder med intyga) var jag tvungenatt sitta med benen åt samma håll på pakethållaren. Det gick bra hela vägen, tills vi kom hem igen. Elli svänger upp på tomten och vipps så ligger i på varandra, med en cykel emellan, i busken. Och inte nog med det, med oss i fallet tar vi även postlådan som faller ner på gatan. Vi måste ha spenderat minst fem minuter åt att ligga i busken och skratta. Efter det spenderade vi säkert tio åt att skratta ännu mer åt att postlådan ramlade ner. Posten som låg i hade spridit sig lite fint på gatan så vi passade på att ta in den. Och postlådan.

Peace.

Kommentarer

  • bella säger:

    hahhahaha igen. jag hade velat se spektaklet

    2009-10-19 | 14:35:35
  • bella säger:

    hahhahaha igen. jag hade velat se spektaklet

    2009-10-19 | 14:35:36
  • evelina säger:

    Du jag skulle också vilja se det utifrån. Det var sjukt kul i alla fall men det satte sina spår på kroppen.

    2009-10-19 | 15:09:42

Kommentera inlägget här: