konfettikrig

Smärta i mina fingertoppar.

Kategori: Allmänt

Söndagens tidsomställning gav mig tid över att avsluta operation Pimp My Boots. Jag överväger att direkt inleda nästa projekt; Pimp My Dress. Får se hur det går. I detta ögonblick har jag ingen dress att pimpa med det ska nog lösa sig. Jag har även försökt lösa den eviga gåtan, Är jag avundsjuk på alla dessa äckligt kära människor. Jag kom inte fram till något svar. Ibland önskar jag att jag ägde en lögndetektor. Inte för att se om andra ljuger utan för att klura ut vad jag själv vill. Jag blir tokig. Jag är så bra på att ljuga att jag inte för en sekund kan se skillnaden själv. År efter år i lögn har satt sina spår. Att ljuga är vardag och jag vet inte om det själv. Eller är jag ärlig hela tiden? Jag vet inte. Därför låter jag det vara och önskar mig en lögndetektor i julklapp.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: