konfettikrig

Sa någon widescreen?

Kategori: Allmänt

Empos sketna bärbara är ute ur bilden. I skrivande stund sitter jag framför en sprillans widescreen. Den är större än min tv. Dock är den inte min. Helt. Men det glömmer jag för tillfället och inbillar mig att jag kommer dela säng med en gigantisk dator för resten av mitt liv. Nu har jag bara några funderingar. 1 Hur fan får man bort det sjukt irriterande klick-ljudet som låter hela tiden när man klickar på grejer? 2 Hur fan får man bort den jävla föräldrakontrollen som dyker upp hela tiden? Sedan när blev Vings hemsida farlig för barn? 3 Jag vill inte översätta min facebook till svenska så hur fan får jag bort rutan med den frågan? 4 Hur fan ska jag komma åt alla bilder, alla taxter, ALLT på den andra datorn? The City är mitt liv.

Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: