konfettikrig

Look outside at the raincoats coming say oh.

Kategori: Allmänt

Den som undrar kan ju fråga om Ida tyckte att Flickan som lekte med elden var läskig. Alla på bion vet nog att hon tyckte det. Bra var den också. Lite bussväntande hos Malin på det och fredagskvällenär numera ett minne i det förflutna. Framför vänta en lördagskväll i sällskap av Linnéa. Spännande kan tyckas. Det tycker jag också. Spännande på så sätt att man aldrig riktigt vet vad som väntar. Det enda jag vet är att jag efter ett trevligt besök hos f&f på eftermiddagen ska infinna mig hos Gustav för att supa mig redlös. Åh vad jag känner för att vara förbjudet grov idag. Innan det går för långt är det nog bäst att jag avbryter detta nyss påbörjade inlägg genom att önska de stackars jävlar som läser detta en trevlig helg.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: