konfettikrig

Jag tror jag dog och hamnade.............på jorden.

Kategori: Allmänt

Jag trodde på riktigt att jag skulle dö igår. För första gången i år lyckades jag hålla mig vaken till röstningen var klar i Idol. Efter att de första tre (fråga mig inte vilka de var, det kommer jag inte ens ihåg) hade stått där framme brister jag ut i skratt och säger följande: "Fatta pinsamt om den andra hade trott att det var hon som gick vidare!" Familjen instämmer och vi skrattar lite gott åt tanken ett tag. Jag fortsätter "Jag sitter bara och väntar på att det ska hända i något program snart. Jag menar, någon gång måste det ju hända." Familjen fortsätter att instämma. Sekunden senare händer det. Mitt hjärta måste på riktigt ha stannat i någon minut. Det var det pinsammaste jag sett i hela mitt liv. Hon trodde på fullaste allvar att det var hon som hade gått vidare. Hon småhoppar lite och utstrålar "Aaaah jag kan inte fatta att jag gick vidare!" Hon kastar sig runt Jihdes hans och hänger där ett tag. När hon är på väg att sätta sig vid de som gått vidare på riktigt säger han något i stil med "Camilla, den vägen. Det var Karolina som gick vidare." Då trillar poletten ner. Hon ser ut som ett enda stort frågetecken ett tag innan hon inser att hon gjort bort sig inför hela svenska folket. Jag befann mig i chock och ville helst dö å hennes vägnar.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: