konfettikrig

Dessa nätter.

Kategori: Allmänt

Det finns kvällar som är roligare än andra. Som är betydligt roligare än andra. Igår var en sådan kväll. Vad som egentligen hände har jag dock mindre kolla på. Jag vet att jag och Ida var ute på äventyr. Kullerstenar i kombination med nyinköpta high heels gjorde inte gott för Idas balans. platt fall på marken. Jag fick kramp i magen av skratt. Vidare till en uppkäftig vakt. Kvällen kommentar kom från Ida. "Synd för er! Det är ni som går miste om två snygga tjejer!" Men den gubben gick inte. Vidare till att försöka kissa under vlt:s trapp. Den gubben gick inte heller. Vi insåg att det var lite lågt i tak. Så ligt att Ida faller ner på alla fyra, stupar rätt mer med pannan i marken och ligger helt plötsligt på rygg och sprattlar som en skalbagge. Kramp i magen igen. Lite värre denna gång. Det fick bli under bevakningskameran på vlt:s parkering istället. Jag dör. Den roligaste kvällen på länge faktiskt. Det får man väl tacka och bocka för.

Peace.

Kommentarer

  • jossaw säger:

    haha:P ååh jag skulle ha velat sett er!

    2009-11-16 | 11:21:42

Kommentera inlägget här: