konfettikrig

Turkiet #2

Kategori: Allmänt



Man kan inte annat än skana det när man kollar igeno bilderna. Varje bild ser ju i stort sett ut att brinna upp av värme! Och vad får man här i Sverige? YES regn! Snartsnartsnart är det student och om sådär 24 timmar får jag veta om jag har jobba i sommar eller inte. Spännande. Gårdagen spenderades hos Linnéas Gusti i fyra timmar för att få ihop musiken till utklädnadsshowen. Bara att buga och bocka för mannens insats! Om någon jävel i klassen klagar nu står den först på min lista över folk som ska dödas. På riktigt. Jag hatar, då menar jag riktigt hat, folk som inte gör något, inte tar tag i saker, men ÄNDÅ klagar på det andra har gjort medan de själva inte gjort ett skit.  FUCK YOU ALL! Nej, nu borde jag klä på mig eller nåt.

ps. Jag längtar tills jag får rösta för första gången i mitt liv. ds

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: