konfettikrig

Sol min vän.

Kategori: Allmänt

Jag tror att våren försvann. Sommaren kom alldeles för fort för vårt eget bästa. u kommer man bli besviken när det antagligen blir lite kallare igen ett tag. Lite regn skulle jag inte tacka nej till. Det får gärna regna hela vecka 21 då jag flyr till Turkiet. Familjen har övergett mig så just nu är Monica Zetterlund min enda vän och hon hjälper mig dämpa skolångesten. I min kropp finns ingen studentångest, fast jag är arbetslös och antagligen kommer att förbli det, nej, det finns bara skolångest. Den borde försvinna om en vecka eller så och då belönar jag mig själv med en resa som jag kanske inte ens har råd med för att kunna leva i sommar också. Men vad fan, man lever bara en gång och varför spendera den gången med att spara pengar till en framtid man kanske inte ens får uppleve. Om jag dör imorgon må det vara utan pengar men jag har i alla fall upplevt.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: