konfettikrig

Jag hatar mitt liv.

Kategori: Allmänt

Fucking kukdag. Börjar med att det är måndag. Bara det skriker ju fuck. Jävla skitmatte och panik inför nationella. YES! Förutom religionsprov, mattenationella och filosofiarbete måste jag också göra opponeringen eller vad fan det heter tills torsdag. Eftersom det är ganska svårt att opponera mot en uppsats man inte ens fått i sin hand behövde jag bara göra på en av dem innan jag åker. Skönt. Under hemfärden lyckades Ida ändå inbringa ett litet litet hopp i min kropp om att detta går att kombinera med packning och allt annat som ska fixas. Jag kände mig nästa taggad på att plugga. Dessvärre varade inte heller denna lycka så länge. YEEES! Kedjan hoppar såklart och jag måste släpa cykeln hem. JAG ÄLSKAR MITT LIV (och att överdriva misär)!!!!!!

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: