konfettikrig

Jag <3 tysken.

Kategori: Allmänt

Fredagen var så oerhört rolig! Kan det bero på den fina och lugna förfesten? Kan det bero på den bra musiken? Kan det bero på sällskapet? Ingen vet. Det enda jag vet är att det var sjukt kul. Jag tröffade en tysk och fick skryta om mina tyskakunskaper. Han va 25 och bjöd på drinkar som var den äckligaste jag någonsin har smakat. Endans sprit. Mmmm täjst god sa jag och log. Nu bombarderar han mig med sms och tycker att vi ska träffas i veckan. Eller att jag ska komma till Pluto nästa fredag också. Nono tysk. Jag har mött mannen i mitt liv. Han heter Liam och är föga 2 år. Perfekt! Då blir ju jag och Ida släkt! Nej vet du vad. Det där med män har aldrig riktigt varit min grej. Min grej är att ÅKA TILL TURKIET PÅ LÖRDAG!!!!!!

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: