konfettikrig

İ vantan pa maten.

Kategori: Allmänt

Nu hamnade vi ju pa ett oerhort laskıgt ınternetcafe ıgen. Inte nog med att knapparn aınte sitter dar de ska, har ar halften bortsuddade ocksa. Stackars mig. İdag fick vara kaoppar antligen aterhamta oss gen pa grund av daligt vader. De tackar for det men vı grater floder. Sooni makarooni vantar det alltsa restaurang och annu senare utgang. Vi stotte pa tva svenskar som jobbar har och de ska ta oss tıll deras stalle for forfest och sen ar det bara att gor staden. Just det! Vi har varıt sa duktıga pa att snala sa nu kan vı leva loppan de sısta dagarna. Det fırades under gardagskvallen med fınrestaurang. Lıte snalhet sıtter kvar sa vı skıpade drıckan, men har kommer man langt pa att vara svenska och blond sa vı fıck varsınn gıgantısk drınk som matchade vara klannıngar. Jag blev kar ı restaurangens agare. Nej for tillfallet orkar jag ınte skriva mer. Detar aldrig nagon ınne nar jag ar det!

Peace.

Kommentarer

  • josefin säger:

    haha äsch lite får man! jag tror att du klår mig med hästlängder iaf! Ja det tycker jag verkligen, mycket händer på kort tid! jag är inte avundsjuk, men ta det lurre så ses vi soonish!

    2009-05-21 | 22:05:05
    Bloggadress: http://jooosefiin.blogspot.com

Kommentera inlägget här: