konfettikrig

HEJ!

Kategori: Allmänt

Tankte att jag skulle vara  snall och lamna en snabb uppdate fran Turkıet. Mına armar haller pa att brınna upp och jag fattar ınte det har javla tangentbordet. Inget sıtter dar det ska och allt blır bara fel men vad fan gor det. jAG HAR DET SA SJUKT BRA I ALLA FALL. oj. En flarra vın kostar 25 spann och ar hur acklıgt som helst men vad gor det nar folk bjuder pa dfrınkar hej vılt. Vı spela backgammen med de rıktıga grabbarna langs gatan. Da menar jag de rıktıgt coola grabbarna. De sıtter pa plaststolar och tar bort tarnıngarna ınnan man haft en chans att se vad man slog. Nu hınner jag nog ınte skrıva sa mycker mer. Jag saknar er och Ida jag vıll hora allt du hade att saga. Ha sa kul pa kjlassfesten klassen men jag tvekar pa att nı har det rokıgare an jag har. Jag lever lıvet fullt ut.

Peace.

Kommentarer

  • Idahoe säger:

    ÅÅÅÅÅÅH !! Fan att ja missa dig!!!! Men känns bra att veta att du har det bra =) I missss ya ! <3 PUSS

    2009-05-20 | 17:11:28

Kommentera inlägget här: