konfettikrig

Ge mig en kyss innan du går.

Kategori: Allmänt

Mitt golv består just nu av en hel del högar kläder. Klänningar, shorts, linnen, t-shirtar och strumpbyxor. Jag är sämst på att packa. För blir det inget och sen hittar jag massa grejer som jag ju bara måste ha med. Plötsligt ligger hela garderoben på golvet och väskan går inte att stänga. Men det ska nog gå bra. Problemet är bara at jag inte lyckas hitta någon lucka då jag ska hinna packa klart. Det löser sig. Idag vankas en lång dag. Klockan 16.00 ska vi tre arbetande kvinnor befinna oss i hamnen för att bli upplockade av en båt som tar oss ut till Elba. 86:an är paxad om det skulle vara så. Ida har andratjing och Josefin får väl tredje. Smart som jag är råkade jag gå upp en timme för tidigt imorse. Men vad gör det, man har ju ändå en hel del att fixa med så det var väl bara bra.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: