konfettikrig

Fuck you too.

Kategori: Allmänt

På väg till bussen åkte en anna buss förbi. Genom fönstret ser jag en så kallad fjortis sitta och fucka åt mig. Tönt tänkte jag och fortsatte vandra mot min hållplats. Väl framme står samma buss där med samma fjortis och samma fuckfinger. När den början åka och därav passerar mig igen dyker fjortisen ner i liggande ställning och endast ett fuckfinger sticker upp (tror hon, egentligen syns halva hon men vi låter henne tro att hon inte syndes). Jag skrattade hela vägen hem och kan verkligen inte förstå varför bussar hatar mig. Så mycket hat jag känt i samband med bussar. Fuck off!

I skrivande stund borde Ida vara on her way till mitt hus. Filosofiplugg vankas. Efter att ha överansträngt hjärnan med skola hela dagen ser jag verkligen fram emot morgondagens ledighet (som egentigen enbart kommer innehålla plugg, men det känns lite lättare at andas när man inbillar sig en ledig dag). ASTAGGAD PÅ LIVET!

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: