konfettikrig

Frihet kom till mig!

Kategori: Allmänt

Helt plötsligt infann det sig en oerhörd frihetskänsla i mig kropp. JAG HAR INTE ETT JÄVLA SKIT KVAR ATT GÖRA I SKOLAN!!! (okej nu ljg jag, jag ska opponera mot Lillkulls uppsats i veckan dom dom ska opponera mot min men det räknas inte) Hur skönt är det inte att kunna säga så? På mångamånga år (tror jag) kommer jag vara helt fri från uppstaser och prov och hemtentor och redovisningar och föredragningar och allt vad det är. FATTA! Jag tänkte fira det genom att göra vad jag vill. Efter att jag har fixat lite med ilderna ska jag nog måla en tavla. Bara för att jag äntligen har tid att göra det. Sen ska jag nog sy lite också. Jag har en ide på en klänning som kan funka på Elba. Det enda som tar upp tid nu är allt fixa med utklädnadsshoen. Dock var vi oerhört duktiga och la upp en plan för i stort sett allt utom ansen. Den kommer imrgon. JAG ÄR FRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Jag tycker synd om alla som inte kan dela min känsla. Den är nästan värd dessa tolv jävla år i skolan.)

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: