konfettikrig

En gång.

Kategori: Allmänt

En gång i tiden var en annan tid. En helt annan tid. Ibland kommer jag på hur skrämmande det är att folk man tyckt så mycket om, kanske till och med älskat, bara kan försvinna sådär. Var tar de vägen? En gång i en annan tid kan man ha älskat de man hatar. Varför vet jag inte. Jag skulle vilja tala om för folk jag inte tycker om att jag inte tycker om dem. Jag hatar att folk tror att vi är vänner när det enda jag vill är att slå. Slå så hårt att det äckliga blodet rinner ur de äckliga människorna tills det inte finns mer blod som kan rinna. Vissa saker har jag väldigt svårt för att förlåta. Jag vill bara berätta att jag vet. Jag vet allt och jag hatar att du inte vet att jag vet och tror att jag aldrig kommer få veta. Tro mig, jag vet och jag förlåter inte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: