konfettikrig

Min bästa tid är nu?

Kategori: Allmänt

Jag fortsätter med min nya grej att somna när jag kommer hem från skolan. Dessvärre var de tre timmarna av sömn inte så passande. De hindrade mig från att kunna plugga till provet imorgon. Platon och de andra grabbarna fick vänta lite. Nu är jag däremot (inte) pigg och ska ta tag i filosofin. så studerar jag det hela som de stora grabbarna gjorde det. Röker på och mumlar för mig själv; Nu men inte nu. Nu, men inte nu. Ola skulle nog bli stolt över mig. En läskig sak är att jag aldrig i hela mitt liv har vaknat av en så kratig hjärtklappning. Att en dröm om ett sms kan få en att sväva på gränsen mellan liv och död. Jag var helt kallsvettig och skakig i någon som kändes som en evighet. Jag har bestämt mig nu, jag vill inte ha det smset i verkligheten. Förut var det en dröm, nu var det bland de värsta mardrömmar jag någonsin upplevt. Platon ropar på mig från andra sidan höghuset.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: