konfettikrig

Kom igen!

Kategori: Allmänt


Jag var vungen att utforska vad det är för folk som hänger på blogg.se och kom in på KENZAs blogg. Okej.............. Ännu en blogg som jag absolut inte fattar varför så många snorungar vill läsa. Men vill dom slösa bort sina liv är det deras problem. I alla fall hade hon som alla andra storbloggare massa Dagens outfit. Jag kommer aldrig fatta grejen. Denna putfit hade fått 399 kommentarer och i stort sett alla sa något i stil med "Åhhhh! Grymt snygga kläder! Du är så otroligt fin och jag älskar dina kläder!!!!!!" En del sa åt henne att sluta röka också. Hennes läsare verkade vara oroliga eftersom den där lilla cigaretten dök upp allt oftare. Men det var inte rökningen jag störde mig på, det var alla dessa 399 småtjejer som beundrar hennes totalt alldagliga outfit. Jag säger inte att det är fult eller något sånt men varför varför varför blir det alltid så stor grej när en bloggare sätter på sig exakt likadana kläder som alla andra har? Herregud! Öppna ögonen och titta runt på stan, varenda unge ser ju ut såhär. Så kommer en bloggare och visar upp det och 399 personer faller av stolen av häpnad. Så fint är det faktiskt inte. Lev för i helvete!

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: