konfettikrig

Jag är van vid motsatsen och trivs bättre där.

Kategori: Allmänt

Jag har spenderat denna vecka med att vara sjukt jävla trött. Jag är van vid att somna vid två. Tidigast ett. Denna vecka har jag somnat runt elva, vaknat och varit skittrött, kommit hem från skolan och somnat, vaknat och ändå somna vid elva. Till och med tio någon kväll! Hur hängder det ihop? Jag är piggare på dagarna när jag somnar vid två än när jag somnar vid elva. Jag brukar aldrig kunna sova efter skolan och ändå somna tidigt. Sover jag efter skolan somnar jag vid tre. Men inte denna vecka. Idag somnade jag direkt när jag kom hem vid ett och sov till fyra. När jag vaknade var jag ändå lika trött. Inte ens kaffe hjälper!
Det jobbiga är egentligen inte trötthete, eller jo kanske, men en annan jobbig sak är att ögonen är så sjukt jävla trötta att jag får inte bakom dem. Hur fan får man ont bakom ögonen? Men mellan ögonen och tinningarna. Det känns som jag har kisat i en vecka i streck. Jävla trötthet jag har hellre svårt att somna!

Förresten skulle jag göra vad som helst för att få åka utomlands nu. Snartsnartsnart. Oh, jag måste kolla om det har dykt upp några spännande erbjudanden.


Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: