konfettikrig

Förra våren. Eller våren före det?

Kategori: Allmänt

När vädret är bajs får man skapa sina egna vårkänslor. Jag tror att detta är förra våren men det skulle också kunna vara våren före det. Nej, det måste vara från tvåan så förra våren vågar jag nästan lova. Jag hittade bilderna när jag letade efter några andra men nu har jag glömt vilka jag letade efter från första början. Så kan det gå när man römmer sig iväg till en svunnen tid. Jag hatar att alltid försöka komma fram till om det var bättre eller sämre då. Det spelar ju ingen jävla roll för det är nu jag lever. Jag tror att det var sämre då. Förutom vädret. Det var bättre. Nu borde jag borsta tänderna.

Peace.

Kommentarer

  • bella säger:

    oh, vilka smickrande bilder du hittat lina!

    2009-03-28 | 22:30:23

Kommentera inlägget här: