konfettikrig

Tyst för i helvete!

Kategori: Allmänt

Är det något jag hatar så är det snarkljud. AAAAAAAAAAAAAH! Jag står inte ut. Jag ruser och det känns som jag ska spy varje gång jag hör någon snarka. Det blir bara värre och värre. Lyckans ost jag är som har försetts med en fader med världens snarkningar. Just nu liggen han i söngen bakom mig och snarkar som aldrig förr. För att inte dö av rysningar jag har öronen i säkert förvar under hörlurarna. Musiken är på tok för hög och det gör nästan lite ont men det är smällar man får ta när man inte tål snarkljud.
Imorgon tar fröken Josefin (som den första i das gang) studenten och blir en fri kvinna. Självklart ska det firas med ännu mer vin. Jag fick en chock för ett tag sedan när jag ltfte upp boxen och kände hur lite det var kvar. Hur mycket vin försvann egentligen igår? Denna dag har skvallrat om att det antagligen var alldeles för mycket men är man student så är man och då är det okej att dricka och vara full 18 timmar i streck under en dag. Onsdagen in my <3 säger jag bara.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: