konfettikrig

Sex on fire.

Kategori: Allmänt

Jag har mat i ugnen. Ibland funderar jag på varför jag inte jobbar med mat. Jag är sjukt bra på det. Dagens kvällsmat (jag vet att det är sjukt tidigt men jag åt lunch till frukost efter gårdagens vilda natt) är en ugnsbakad lax, lite halvt rostad lök och potatisskivor i ugn. Till detta serverar jag en härlig skagenröra. Alltsammans avnjutes i min ensamhet på mitt rum. Har jag tur kanske min syster tillåtermig att sitta i köket eller vardagsrummet. Hon har paxat huset idag och jag får egentligen inte vara här. Det är då man har en vän med en pool som man kan fly till. Det har gått alldeles för lång tid sedan jag träffade den hårt arbetande Ida så det får nog bli dagens höjdpunkt. Nej, nu är maten färdig. Jag återkommer med spännande detaljer från Götet och gårdagen.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: