konfettikrig

NEJ JAG VILL INTE SE STATISTIKEN PÅ BDB!

Kategori: Allmänt

Som arbetande kvinna har jag alldeles för lite tid till detta. Egentligen borde jag göra matlåda nu. Det enda jag har hittills är majs och tonfisk. Resten råkade jag äta upp tills kvällsmat. Fuck. Vindruvor i mängder får bli min lösning. Imorgon tänkte jag fly till farmor och farfar efter jobbet och bli riktigt ompysslad. Nej, om sex timmar ska jag upp och jag har inte lagat mat, fixat kläder, läst ut min bok, borstat tänderna, bestämt i vilken säng jag ska sova, satt på mig sovkläder, laddat ipoden, vattnat blommorna, tagit alvedon, hittat katten så han kan göra mig sällskap eller ens släckt alla lampor som ska släckas och tända alla lampor som ska tändas. Som ni ser är mitt liv förjävligt.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: