konfettikrig

Kramp i min mage.

Kategori: Allmänt

Jag har skrattat så jag fick kramp i min mage. Pappa råkade sätta på oerhört hög musik så hela familjen hoppar till och skriker i kör. Efter gapskratt flätar pappa fram att han fick ont i tänderna. Det var roligt. Det svider i min mage. Mamma säger att jag har fått magkatarr. Det brukar hon ha. Jag tror det är alkoholen. Imorgon smäller det igen. Jag är fortfarande bakis. Därav de korta meningarna. Jag orkar inte tänka. Är det någon som vet hur högt snitt man skulle ha för att få stipendium? Skulle vara kul att veta. Mitt snitt höjdes idag efter att Öyvinn erkände att det hade blivit ett litet fel när han skrev vg i svenska b istället för mvg. Rätt ska vara rätt. Roligt att b-kurserna oftaste hade högre betyg än a-kurserna. Jag kommer aldrig mer läsa en kurs på Rudbeck. Tacka fan för det. Eller? Ja. Jag är en fri kvinna som får ta hand om mitt eget liv och laga min egen lunch om dagarna. Mmmm mat.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: