konfettikrig

Kalla mig fågelbo.

Kategori: Allmänt

Jag funderar på at borsta mitt hår. Det har nog inte smakat på en borste sedan.....................i torsdags! Borstar är inte min grej.
Min lillasyster har dataförbud. Hon är den mest databeroende människan jag vet. Som ett sudstitut för datasittande har hon bland annat kastat vattenballonger på gaten, skrämt mig ett antal gånger, kastat glasspinnar på mig, hoppat runt på altanen och pistak mig med en utblåst ballong, legat och halvgråtit i solen iklädd långbyxor, gapskrattat åt ingenting (endast för att det är det värsta jag vet), plågat katten med sina hemska lekar och nu ligger hon och kollar på tv medan jag som är en duktig flicka får sitta här. Vi får se vad hennes nästa påhitt blir. Jag borde filma detta och ge ut en prisbelönad dokumentär eller nåt.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: