konfettikrig

I'm a sick människa.

Kategori: Allmänt

Jag måste erkänna att denna natt var en av de värsta i mitt liv. Jag gick och la mig med en förjävlig smärta i halsen och hög på alvedon. Ungefär en halvtimme senare vaknade jag och trodde inte det var sant. Hela rummet snurrade. Huvudet slutade bara inte dunka. Jag svettades och frös varannan sekund. Jävlar. Jag har fått feber! Efter detta vaknade jag ungefär en gång i kvarten och mådda ännu sämre varje gång jag vaknade. Det här kan ju bara inte vara sant! Vem blir sjuk natten till första dagen på nya jobbet? Varje kvart jag lyckades få lite sömn drömde jag sjuka drömmar fast jag trodde jag var vaken. Jag har aldrig varit med om något liknande. Vid halv fyra fick jag nog och halvkröp till toan för att ta febern. Jag låg på mattan med termometern i munnen och trdde att jag skulle dö när som helst. det gjorde jag inte. Istället märkte jag att jag hade 39,0 och med tanke på att jag är oerhört lågtempad och var direkt uppkliven ur sängen är det väldigt väldigt mycket för lilla mig. Jah halvkröp vidare till köket och slängde i mig två alvedon. Nu kanske det kan bli lite sömn i alla fall! Men icke. Istället låg jag och svettades som aldrig förr. Jag har aldrig varit med om något liknande. Ännu en gång var jag helt säker på att jag höll på att dö. Man kan bara inte svettas såhär mycket och ändå vara vid liv. Det var hemskt! I alla fall så genomled jag natten, vaknade av klockan och insåg att jag skulle till jobbet. Jippi.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: